İADE VE DEĞİŞİM

Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 30 gün içerisinde iade edilecek ürünün aşağıdaki adrese gönderilmesi gerekmektedir. İade edeceğiniz ürünü, tüm fatura nüshaları ile paketi hasar görmemiş, ürün kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle, tüm aksesuarlarıyla göndermeniz gerekmektedir. Tek kullanımlık ve hızlı bozulan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Ürünler ambalajı açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir. İade ürün bedeli, ürünler iade adresine ulaştığı andan itibaren, iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra, kredi kartınıza iade işlemi gerçekleştirilir. Para iadenizin bankanıza bağlı olarak, kredi kartınıza yansıması iadeden sonra 10 gün sürebilir. Sipariş içinde kullanmış olduğunuz hediye çekiniz varsa çeklerinizin tamamı yeniden tanımlanır.

Mesafeli sözleşmelere dair yönetmeliğe göre kanunen 7 gün olan bu süre içerisinde iade etme hakkına sahipsiniz.

Yalnızca aşağıda bahsi geçen durumlarda iade mümkündür.

Tüm ürünlerimizde satıcıdan kaynaklı bir sıkıntı olmadığı sürece iade ya da değişim yoktur. (Yalnızca firmamızdan kaynaklı hata, defo vs. gibi durumlarda iade veya değişim mümkündür.)

İadenizi Eminönü İş Merkezi 3.kat no:84 / Rüstem Paşa Mahallesi, Çiçek Pazarı Sk. No:16, 34116 Fatih/İstanbul adresine Aras kargo aracılığıyla yapmanız gerekir.

İade/değişim öncesi İpekhanofficial / Whatsap hattı: 05316381154 / ipekhanofficial@gmail.com üzerinden bizimle irtibata geçmeniz gerekir.

Göndermiş olduğunuz ürünlerin değişim/iade kargo masrafları müşteri talebi doğrultusuyla yapılmışsa müşteriye, firmadan kaynaklı bir durumsa satıcı firmaya aittir.

Ürünün iade şartlarım uygun bulunduğu taktirde kartınıza iade işlemi gerçekleştirilir. Ürün bedeli, bankanıza bağlı olarak 10 gün içerisinde “artı bakiye” olarak kredi kartınıza yansıtılır. Bu süreç bankanızla alakalıdır firma olarak bankanıza müdahale etme hakkımız yoktur.

Firmamızdan kaynaklı (yanlış renk gönderimi,defolu ürün..) gibi durumlar için öncelikle firmamız olarak özürlerimizi beyan ederiz. Kusurlu ürün elimize ulaştığında müşterilerimizle irtibata geçerek stoğu mevcut olduğu durumda ayni ürün ile yahut stok yokluğu durumunda müşteri talebi doğrultusunda ödenilen bedel miktarında başka bir ürün ile değişim sağlanır.